ПрАТ "ДОК №7"

Код за ЄДРПОУ: 30531566
Телефон: 044-412-57-64
e-mail: office@sevendok.com
Юридична адреса: 04209, м.Київ, вул.Богатирська,9
 
Дата розміщення: 28.04.2014

Річний звіт за 2013 рік

XI. Опис бізнесу

Важливі події розвитку (у тому числі злиття, поділ, приєднання, перетворення, виділ); Публічне акціонерне товариство "Деревообробний комбінат №7" створене внаслідок реорганізації Відкритого акціонерного товариства "Новинка" і Відкритого акціонерного товариства "Деревоконструкція" у формі злиття, згідно рішення загальних зборів акціонерів. Для приведення діяльності ВАТ"Деревообробний комбінат №7" у відповідності до чинного законодавства, необхідно було перевести форму випуску акцій з документарної в бездокументарну , що було зроблено на загальних зборах акціонерів 30.03.2010 р. та змінити організаційно правову форму - ВАТ на ПАТ, що було зроблено на загальних зборах акціонерів 24.02.2011 р.
організаційна структура емітента, дочірні підприємства, філії, представництва та інші відокремлені структурні підрозділи із зазначенням найменування та місцезнаходження, ролі та перспектив розвитку, зміни в організаційній структурі відповідно до попередніх звітних періодів; Публічне акціонерне товариство "Деревообробний комбінат №7" входить до складу ПАТ ХК "Київміськбуд". Для забезпечення вертикальних і горизонтальних зв'язків на підприємстві діє цехова структура управління , а семе : 1. Столярне виробництво ( виготовлення дверних полотен , лиштви ,порогів та стінових панелей ) та монтажна дільниця ( встановлення готових виробів на об'єктах замовників) 2. Цех металопластикових та алюмінієвих конструкцій та монтажу ( виготовлення вікон , дверей та фасадних,вітражних, балконних систем) 4. Дільниця сушки лісу ( виготовлення напівфабрикатів ( брус ) для подальшого використання у виробничому процесі столярного цеху ) Здійснює керівництво одноосібний Виконавчий орган товариства - директор, яка призначається Наглядовою радою.
середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу (осіб), середня чисельність позаштатних працівників та осіб, які працюють за сумісництвом (осіб), чисельність працівників, які працюють на умовах неповного робочого часу (дня, тижня) (осіб), фонду оплати праці. Крім того, зазначаються факти зміни розміру фонду оплати праці, його збільшення або зменшення відносно попереднього року. Зазначається кадрова програма емітента, спрямована на забезпечення рівня кваліфікації її працівників операційним потребам емітента; Середньооблікова кількість штатних працівників станом на 31.12.2013 р. 176 осіб
належність емітента до будь-яких об'єднань підприємств, найменування та місцезнаходження об'єднання, зазначаються опис діяльності об'єднання, функції та термін участі емітента у відповідному об'єднанні, позиції емітента в структурі об'єднання; Публічне акціонерне товариство "Деревообробний комбінат №7" входить до складу ПАТ ХК "Київміськбуд".
спільна діяльність, яку емітент проводить з іншими організаціями, підприємствами, установами, при цьому вказуються сума вкладів, мета вкладів (отримання прибутку, інші цілі) та отриманий фінансовий результат за звітний рік по кожному виду спільної діяльності; д/н
будь-які пропозиції щодо реорганізації з боку третіх осіб, що мали місце протягом звітного періоду, умови та результати цих пропозицій; Стосовно підприємства в 2013 р. пропозицій щодо реорганізації не було.
опис обраної облікової політики (метод нарахування амортизації, метод оцінки вартості запасів, метод обліку та оцінки вартості фінансових інвестицій тощо); Організація бухгалтерського обліку та облікова політика згідно з МСФЗ Форма організації бухгалтерського обліку 1. Ведення бухгалтерського обліку організувати шляхом створення бухгалтерської служби на чолі з Головним бухгалтером. Форма бухгалтерського обліку, технологія обробки інформації,основні принципи до підготовки фінансової звітності 2. Покласти на бухгалтерську службу та її керівника-головного бухгалтера обов'язки з ведення бухгалтерського, податкового обліку, складання фінансової, податкової та статистичної звітності ПАТ «ДОК-7» (далі за текстом Підприємство). 3. Головному бухгалтеру доручити виконувати і контролювати наступні принципи і підходи до фінансової звітності: - принцип нарахування: результати операцій відображаються у звітності тоді, коли операції відбуваються, а не в момент перерахування грошей; - безперервність: фінансові звіти складаються виходячи з припущення, що підприємство веде свою діяльність безперервно, і буде продовжувати її в найближчому майбутньому. - зрозумілість - доречність - істотність - достовірність - правдива подача - превалювання суті над формою - нейтральність - обачність - повнота - порівнянність. ? Забезпечити на Підприємстві дотримання установлених єдиних методологічних засад ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової звітності та надання її в установлені терміни. ? Здійснювати контроль за обігом первинних документів на підприємстві, що фіксують у собі інформацію про усі події на Підприємстві, які пов'язані з його фінансово-господарською діяльністю. Здійснювати контроль за своєчасною реєстрацією, накопичення, узагальнення та зберігання інформації на рахунках та регістрах бухгалтерського обліку. Забезпечити виконання затверджених Правил документообороту. ? Ведення бухгалтерського обліку в ПАТ «ДОК-7», здійснювати з використанням комп'ютерної техніки на основі програми 1С 7.7 конфігурація, а також з 2 кварталу 2014 року перевести на 1С 8.2. 4. За вимогами МСФЗ 1, підготувати Баланс згідно МСФЗ на початок 01.01.12, за який надається порівняльна інформація. Підготувати баланс на початок періоду : - вилучити всі активи та зобов'язання, що не відповідають критеріям МСФЗ; - переоцінити всі визнанні статті за вимогами МСФЗ; - включити до балансу всі активи і зобов'язання, що відповідають критеріям визнання МСФЗ, але не були визнані за П(С)БО. Валюта звітності. Підприємство веде облік і подає звітність виключно в національній валюті – гривні. Склад фінансової звітності. Фінансова звітність підприємства складається із наступних форм: - Баланс - Звіт про фінансові результати - Звіт про зміни у власному капіталі - Звіт про рух грошових коштів. - Примітки до фінансової звітності по МСФЗ. Особливості надання елементів фінансової звітності Встановити наступні критерії для визнання активів і зобов`язань у складі оборотних (короткострокових): актив (зобов`язання) передбачається реалізувати (погасити) або він призначений для цілей продажу або споживання при звичайних умовах операційного циклу організації, - актив (зобов`язання) призначений головним чином для використання для цілей продажу, - актив(зобов`язання) передбачається реалізувати (погасити) протягом 12 місяців після звітної дати, - актив являє собою грошові кошти або еквівалент грошових коштів (за умови, що відсутні будь-які обмеження на використання або обмін активу протягом, щонайменше, 12 місяців після звітної дати). Принципи обліку по об`єктам бухгалтерського обліку Операції з пов`язаними особами. Операції між організацією та пов'язаною стороною, розкрити в примітках до фінансової звітності по наступним критеріям: - характер взаємовідносин - надати інформацію про операції, непогашених сальдо взаєморозрахунків і зобов'язаннях для розуміння потенційного впливу цих взаємин на фінансову звітність. - сума здійснених операцій - сума непогашених сальдо взаєморозрахунків - пов'язані з ним умови, в тому числі забезпеченість і характер відшкодування, що надається при розрахунках; - детальні відомості про будь наданих або отриманих гарантій; - резерви по сумнівних боргах, пов'язаним з сумою непогашених сальдо; - витрат, визнаних протягом періоду щодо безнадійних та сумнівних боргів, належних для отримання зі зв'язаних сторін. 4. Основні засоби. Собівартість об'єкта основних засобів слід визнавати активом, якщо і тільки якщо: - є ймовірність, що майбутні економічні вигоди, пов'язані з об'єктом, надійдуть до суб'єкта господарювання; - собівартість об'єкта можна достовірно оцінити. Об'єкт основних засобів, який відповідає критеріям визнання активу, слід оцінювати за його собівартістю. Оцінювати після визнання активом, об'єкт основних засобів залишкова вартість яких на кінець звітнього року меньша 5000000 грн. обліковувати за його собівартістю мінус будь-яка накопичена амортизація та будь-які накопичені збитки від зменшення корисності. Після визнання активом, об'єкт основних засобів засобів залишкова вартість яких на кінець звітнього року більша 5000000 грн обліковувати за переоціненою сумою, яка є його справедливою вартістю на дату переоцінки мінус будь-яка подальша накопичена амортизація та подальші накопичені збитки від зменшення корисності. Переоцінки проводити на кінець звітнього року щоб балансова вартість суттєво не відрізнялася від тієї, що була визначена із застосуванням справедливої вартості на кінець звітного періоду. У разі збільшення балансової вартості активу збільшити в результаті переоцінки, збільшити в іншому сукупному доході та відобразити у власному капіталі під назвою "Дооцінка". Це збільшення визнавати в прибутку чи збитку, якщо воно сторнує зменшення від переоцінки того самого активу, яке раніше було визнане в прибутку чи збитку. У разі зменьшення балансової вартісті активу яка відбулася в результаті переоцінки, зменшення визнавати в прибутку чи збитку. Зменшення відображати в іншому сукупному доході, якщо існує кредитове сальдо дооцінки щодо цього активу. Зменшення, визнане в іншому сукупному доході, зменшує суму, акумульовану у власному капіталі на рахунку власного капіталу під назвою «Дооцінка» Класифікувати основні засоби по наступним групам: - земля; будівлі і споруди - машини та обладнання; - автомобілі; - інструмети та приладдя; - інші основні засоби Припиняти визнання балансової вартості об'єкта основних засобів: після вибуття, або коли не очікують майбутніх економічних вигід від його використання або вибуття. Нарахування амортизації основних засобів використовувати з використанням прямолінійного методу. Встановити наступні терміни корисного виокристання: - Земля – без корисного терміну; - будівлі і споруди – -100 років. - машини та обладнання -я -20 років; - автомобілі -10 років; - інструмети та приладдя – 5 років; - інші основні засоби – 10 років - офісна техніка - 3 роки Вcтановити для всіх основних засобів крім землі ліквідаційну вартість рівну нулю. 5. Нематеріальні активи. Визнавати актив як нематеріальний якщо це немонетарний актив, який не має фізичної субстанції та може бути ідентифікований. Класифікувати активи наступним чином: - Права користу¬вання природни¬ми ресурсами - Права користу¬вання майном - Права на комер¬ційні позначення - Права на об’єкти промислової вла¬сності - Авторські та су¬міжні з ними пра¬ва - Інші нематеріаль¬ні активи - Знос нематеріа¬льних активів - Гудвіл - Нематеріальний актив первісно оцінювати за собівартістю. - Амортизацію нараховувати прямолінійним методом. Строк корисною експлуатації для кожного нематеріального активу встановлювати індивідуально. Оцінювати після первісного визнання нематеріальний актив а собівартістю за вирахуванням накопиченої амортизації і накопичених збитків від знецінення. Тест на знецінення проводит 1 раз на рік. Будь-яку накопичену амортизацію на дату переоцінки обліковувати способом пропорційної переоцінки. Визнання нематеріального активу слід припиняти в разі його вибуття, або якщо від його використання або вибуття не очікується майбутні економічні вигоди. 6. Запаси. Обліковувати запаси якщо вони відповідають наступним критеріям: - утримуються для продажу у звичайному ході бізнесу; - перебувають у процесі виробництва для такого продажу або - існують у формі основних чи допоміжних матеріалів для споживання у виробничому процесі або при наданні послуг. Запаси оцінювати за меншою з таких двох величин: собівартість та чиста вартість реалізації. До собівартісті запасів включати всі витрати на придбання, витрати на переробку та інші витрати, понесені під час доставки запасів до їх теперішнього місцезнаходження та приведення їх у теперішній стан. Собівартість запасів визначати за формулою - "перше надходження - перший видаток" (ФІФО). Визнавати витратами в момент реалізації запасів, їхню балансову вартість повинна визнаватися витратами періоду, в якому визнається відповідний дохід. Сума будь-якого часткового списання запасів до їх чистої вартості реалізації та всі втрати запасів визнавати витратами періоду, в якому відбувається часткове списання або збиток. Сума будь-якого сторнування будь-якого часткового списання запасів, що виникає в результаті збільшення чистої вартості реалізації, повинна визнаватися як зменшення суми запасів, визнаної як витрати в періоді, в якому відбулося сторнування. 7. Фінансові інструменти. До фінансових інструмент відносити будь-який договір, в результаті якого одночасно з`являється фінансовий актив у однієї компанії і фінансове зобов`язання або долевий інструмент – у іньшої компанії. Фінансові інструменти розділити на: а) первісні інструменти (грошові засоби, дебіторська заборгованість, кредиторская задолженность, якщо тільки не погашається нефінансовими інструментами , придбані акції і дольові зобов`язання іншої организації, отримані та видані кредити (займи), випущені акції, векселя і облігації); б) похідні інструменти : фьючерсні, форвардні контракти, опціони, процентні і валютні свопи). Для подальшої оцінки фінансові активи і зобов`язання ділити на групи: Призначені для торгівлі: фінансові активи або финансові зобов`язання, які обліковувати по справедливій вартості з віднесенням її змін на прибуток або збитки. Інвестиції, які утримують до погашення. До них відносити непохідні фінансові активи з фіксованими або обумовленими платежами та з фіксованим строком погашення, які організація здатна і має намір утримувати в портфелі до настання терміну їх погашення. У цю групу не ставити фінансові активи, що не мають фіксованого терміну погашення. Фінансові активи цієї групи обліковувати за амортизованою вартістю із застосуванням ефективної ставки. Позики та дебіторська заборгованість. До цієї групи активів включити непохідні фінансові активи з фіксованими або обумовленими платежами, що не мають ринкового котирування на активному ринку, за винятком тих, які: організація має намір продати негайно або найближчим часом і які слід класифікувати як «призначені для торгівлі» або були при первісному визнанні класифіковані як «оцінюються за справедливою вартістю через рахунок прибутків і збитків». Подальша оцінка цих фінансових активів здійснюється за амортизованою вартістю із застосуванням ефективної ставкиФинансовые активы, имеющиеся в наличии для продажи. Інші фінансові зобов'язання. До цієї групи відносити фінансові активи, наявні для продажу. Сюди включаються непохідні фінансові активи, що не потрапили в три попередні групи активів або спочатку класифіковані в цю групу. Подальша оцінка активів цієї групи проводиться за справедливою вартістю, за винятком пайових цінних паперів (акцій) третіх осіб, які не мають ринкової котирування на активному ринку, які обліковуються за фактичними витратами (собівартістю). Відображаються у тільки у складі власного капіталу за статтею «резерв переоцінки фінансових активів для продажу». 8. Інструменти хеджування. До цієї групи відносити похідні фінансові інструменти, фінансові активи або фінансові зобов'язання, справедлива вартість яких і грошові потоки від яких, компенсуватимуть зміни справедливої вартості або потоку грошових коштів об'єкта хеджування. 9. Дебіторська і кредиторська заборгованість. Для визнання дебіторської та кредиторської заборгованостей у обліку використовувати загальні критерії визнання активів та зобов'язання, які відповідають одночасно наступним критеріям: - існує висока можливість отримання (відпливу) економічних вигод, що з даним активом (зобов'язанням); - вартість активу чи зобов'язання то, можливо надійно оцінена. - при початковому визнання дебіторська і кредиторська заборгованості оцінювати по справедливій вартості (за вартістю угоди), включаючи витрати з здійсненню угоди, що безпосередньо пов'язані після придбання чи випуском фінансового активу чи фінансового зобов'язання. З метою оцінки якості та визначення чистої реалізаційної вартості дебіторської заборгованості за продану готову продукцію, покупні товари та надані роботи і послуги, обліковувати дебіторську заборгованість в розрізі наступних показників: - Дата виникнення; - Номер документу; - Дата документа; - Назва дебітора і сума заборгованості за реалізаційною вартістю. Величину резерву сумнівних боргів визначати виходячи з платоспроможності окремих дебіторів. Для цього, на поточну дебіторську заборгованість резерв сумнівних боргів нараховувати в розмір 10% від неповернутої дебіторської по якій термін повернення перевищив 3 роки . 10. Позики. Угоди по яким підприємство отримує грошові кошти чи матеріальні цінності на умовах повернення обліковувати як позики. Поділяти на короткострокові і довгострокові позики. Якщо срок повернення позики меньше одного року або операційного циклу, то позику відносити до короткострокової, якщо більше до довгострокової. Основну суму забргованості дисконтувати згідно процента зазначеного в договорі, а в разі відсутності по методу ефективної ставки проценту. По довгостроковій заборговасті відображати дисконт або премію і амортизувати протягом дії договору. Витрати по процентам відносити до витрат періоду. Витрати на емісію відносити на рахунок майбутніх витрат і списувати рівними частинами згідно терміну дії договору позики. При погашенні позики незамортизавану суму дисконту або премії відносити На витрати або доходи того періоду, в якому відбувається погашення. 11. Грошові кошти. До грошових коштів відносити активи які завжди доступні для оплати зобов`язань і які не є предметом будь-яких договірних обмежень по їх використанню. До грошових коштів відносити монети, банкноти і доступні кошти на депозитних або поточних рахункахю Грошові кошти в іноземній валюті перераховувати в національну на останню дату місяця і курсові різниці взалежності від результата відображати як витрати періоду на дату перерахунку. 12. Власний капітал. Всі власні джерела фінансування підприємства, які без визначення строку повернення внесені його засновниками (учасниками) або залишені ними на підприємстві з чистого прибутку відносити на рахунок власного капіталу підприємства. Поділити власний капітал на дві категорії: - інвестований (вкладений або сплачений капітал); - нерозподілений прибуток. До інвестованого капіталу відносити суми простих акцій за їх номінальною вартістю, а також додатково вкладений капітал, який також може бути поділений за джерелами утворення. До нерозподіленого прибутку частину чистого прибутку, що не була розподілена між акціонерами. Різницю між вартістю реалізації випущених акцій і їхньою номінальною вартістю обліковувати як додатковий капітал. До іншого додаткового капіталу відносити суми дооцінок необоротних активів, вартість активів, безкоштовно отриманих підприємством від інших юридичних або фізичних осіб, та інші види додаткового капіталу. Витрати на емісію відносити на зменьшення рахунку «додатковий капітал». У разі викупу власних акцій зменьшувати суму акціонерного капіталу за номінальною вартістю з пропорційним зменьшенням додаткового капіталу. 13. Доходи. До доходу відносити валове надходження економічних вигод протягом звітного періоду, що виникають в ході звичайної діяльності у вигляді збільшення капіталу. Доход визнавати по принципу нарахування. Дохід оцінювати за справедливою вартістю отриманого або очікуваного до отримання відшкодування. Суму виручки, яка виникла від операції, визначати договором між компанією і покупцем або користувачем активу. При цьому враховувати такі критерії: 1) при визначенні справедливої вартості повинні бути виключені знижки; 2) при обміні товарів і послуг на аналогічні за характером і вартості товари та послуги виручка не зізнається, 3) при обміні товарів і послуг на відмінні за характером і вартості товари та послуги виручка визнається за справедливою вартістю; 4) відстрочка надходження грошових коштів - це фінансова операція, в таких випадках визначати процентну ставку. Виручку визначати у фінансовій звітності якщо: - ризики і вигода, пов'язані з власністю на товари, переносяться на покупця; - компанія не контролює продані товари; - суму виручки можна оцінити; - витрати, пов'язані з операцією, можна виміряти; - існує ймовірність того, що економічні вигоди, пов'язані з цією операцією, надійдуть у компанію. До інших доходів відносити доходи від неосновних видів діяльності. До них відносити: - дохід від операційної здачі в оренду майна - продаж матеріалів. Доходи майбутніх звітних періодів (відкладені доходи) відображати якщо, доходи, обумовлені фактами господарської діяльності та подіями поточного звітного періоду, але визнані в звіті про прибутки і збитки в майбутніх періодах. 14. Витрати. До витрат відносити події які ведуть до зменшення економічних вигод, що відбувається у формі вибуття або зменшення активів або збільшення зобов'язань, що спричиняють зменшення капіталу, не пов'язаних з розподілом між засновниками. Витрати визнавати на основі безпосереднього зіставлення між понесеними витратами і прибутками по конкретних статтях доходів, що передбачає одночасне визнання прибутків і витрат, що виникають безпосередньо і спільно від одних і тих же операцій або інших подій. В звіті про прибутки і збитки представляти витрати по методу функції витрат. Класифікувати витрати згідно наступних груп: - собіватрість випущеної продукції (послуг); - витрати на збут; - адміністративні витрати - інші витрати До собівартості випущеної продукції, послуг відносити - виробничі змінні витрати (матеріали, сировина, зарплата виробничого персоналу); - виробничі змінні не прямі витрати (електроенергія, послуги з ремонту обладнання). - виробничі незмінні не прямі витрати (амртизація виробничого обладнання, зарплата бригадирів). До витрат на збут відносити витрати які безпосередньо понесенні збутовим підрозділом (траспортні вит До адміністративних витрат відносити витрати які безпосередньо понесенні адміністрацією ( зарплата адмін персоналу, вартість коцтоварів, податки, збори. ) До інших витрат відносити витрати які не війшли в жодну групу (результати від переоцінки, собівартість проданих матеріалі) Базу для розподілення Виробничих змінних і незмінних витрат взяти вартість основної сировини. 15. Виплати працівникам. Визнавати зобов'язання, якщо працівник надає послуги в обмін на винагороду, яке буде виплачено йому в майбутньому, за такими формами й системами оплати праці: - відрядна; - відрядно преміальна; - погодинна; - погодинно-преміальна - цивільно-правова. Здійснювати оплату праці на основі тарифної системи: - погодинних тарифних ставок при погодинній та погодинно-преміальній формі оплати праці; - відрядних розцінок при відрядно-преміальній формі оплати праці; - місячних посадових окладів для керівників, професіоналів, фахівців і технічних службовців, а також для окремих висококваліфікованих робітників. В сфері тарифної систем переглядати штатно-тарифний розклад не рідше 1 разу на рік. Розмір заробітної плати для робітників, які виконують просту некваліфіковану роботу, у розмірі мінімального прожиткового мінімуму. Проводити своєчасну індексацію. Виплачувати доплати й надбавки до тариф згідно щомісячного наказу керівника підприємства. - розрахунок суми виплати за час щорічної відпустки, додаткової відпустки в зв’язку із навчанням, додаткової відпустки працівникам, які мають дітей, проводити виходячи з середньої заробітної плати, при цьому щомісячна індексація є складовою оплати праці, тобто зазначені виплати індексації не підлягають; - розрахунок суми виплати за час щорічної відпустки, додаткової відпустки в зв’язку із навчанням, додаткової відпустки працівникам, які мають дітей, проводити виходячи з середньої заробітної плати, при цьому, якщо за розрахунковий період проводилися підвищення тарифних ставок та посадових окладів, то за проміжок часу до підвищення таких тарифних ставок та посадових окладів при обчисленні середньої заробітної плати, застосовується коригування на коефіцієнт їх підвищення (даний абзац застосовується, якщо він передбачений колективною угодою); - розрахунок суми виплати за час щорічної відпустки, додаткової відпустки в зв’язку із навчанням, додаткової відпустки працівникам, які мають дітей, проводити виходячи з середньої заробітної плати, при цьому, якщо за розрахунковий період підвищення тарифної ставки (посадового окладу) працівника змінилося в зв’язку із присвоєнням вищого розряду або з призначенням на іншу вище оплачувану роботу (посаду), то при обчисленні середньої заробітної плати, коригування не застосовується; - виплати компенсації за невикористану відпустку проводити тільки у разі звільнення працівника одночасно з проведенням розрахунку при звільненні, зазначені виплати індексації не підлягають. Створювати забезпечення для відшкодування наступних (майбутніх) операційних витрат на оплату відпусток працівникам. Витрати на оплату відпусток відносити на фінансовий результат діяльності. Виплачувати заробітну плату в першочерговому порядку перед іншими платежами після сплати обов`язкових платежів. Здійснювати оплату роботи в надурочний час, вихідні, святкові та неробочі дні у порядку та з дотримання вимог, передбачених законодавством. Оплачувати час простою не з вини працівника у розмірі двох третин тарифної ставки встановленої йому. Працівникам, які отримали поередження керівника про звільнення у зв`язку із скоротшення штату, виплачувати заробітну плату відповідно до чинних умов оплати на цей період і до моменту звільнення. Надання одноразового заохочення працівникам у зв`язку з такими обставинами: - з нагоди одруження – 500 грн; - при народженні дитини – 500 грн - після повернення на підприємство зі служби у Збройних силах України – 300 грн - у зв`зку з виходом працівника на пенсію: - стаж роботи від 5 до 10 років – 0,5 місячних середніх зарплат - стаж роботи від 10 до 15 років – 1,0 місячних середніх зарплат - стаж роботи більше 15 років – 1,5 місячних середніх зарплат. Надання матеріальної допомоги один раз на рік: - багатодітним сім`ям та одиноким матерям, сім`ям, що мають дитину-інваліда – 300 грн - одиноким песіонерам, ветеранам праці -300 грн - у зв`язку зі смертю працівника від 500 до 1100 грн., у зв`язку зі смертю олдичів працівника – 300 грн. - працівникам, які постраждали внаслідок не передбачуваних обставин – 300 грн. - Всі існтотні умови праці та оплата праці погоджуються з профспілковим комітетом. 16. Прибуток на акцію. Представляти в звіті про прибутки і збитки суми базисного та розбавленого прибутку на акцію стосовно прибутку або збитку від діяльності Проводити розрахунок базової прибутку на акцію стосовно прибутку або збитку. Інформацію про базовой прибуток на акцію представляється для визначення частки участі кожної звичайної акції в діяльності організації. Для розрахунку базового прибутку на акцію загальна кількість звичайних акцій має дорівнювати кількості звичайних акцій, що перебувають в обігу протягом періоду. Всі визнані протягом періоду витрати і доходи власників звичайних акцій повинні включатися до витрат з податку і дивіденди. Після вирахування податків сума дивідендів складається з: - суми дивідендів (за мінусом податку) за некумулятивною привілейованими акціями, оголошеним на поточний період; - суми дивідендів (за мінусом податку) за кумулятивним привілейованими акціями, які необхідно виплатити за період, незалежно від того, були оголошені дивіденди чи ні. Проводити розрахунок розбавленого прибутку на акцію шляхом коригування прибутку або збитку, який припадає на власників акцій. Для розрахунку розбавлений прибуток на акцію проводити коректування прибутку або збитку, які припадають на власників звичайних акцій. Цей прибуток і збиток включати до витрат з податку і дивіденди. Після вирахування податків сума дивідендів складається з: - відсотків, які нараховуються за потенційно звичайних акціях з розбавляючі ефектом; - дивідендів, які мають відношення до потенційно звичайних акціях з розбавляючі ефектом; - зміни в доході або витраті, що відбулися в конвертації потенційних звичайних акцій з розбавляючі ефектом. Для розрахунку розбавлений прибуток на акцію кількість звичайних акцій має дорівнювати середньозваженому кількості звичайних акцій, що випускаються при конвертації всіх потенційних звичайних акцій з розбавляючі ефектом у звичайні акції. 17. Відображення подій після звітної дати. При оцінюванні подій після звітної дати звертати увагу на істотність цих подій. Дотримуватись принципу суттєвості, який передбачає відображення в обліку та звітності інформації, без знання якої неможлива достовірна оцінка користувачами бухгалтерської звітності фінансового стану, руху грошових коштів або результатів діяльності організації. До подій, які свідчать про виникнення після звітної дати господарських умов, відносити наступні події: - прийняття рішення про реорганізацію організації; - рішення про емісію акцій та інших цінних паперів; - дії органів державної влади; - зниження вартості основних засобів після звітної дати; - зміна курсів іноземних валют після звітної дати незалежно від прогнозів; - стихійні лиха і надзвичайні ситуації; - придбання майнового комплексу; - припинення частини основної діяльності компанії, якщо це не передбачалося за станом на звітну дату; - реконструкція. Всі події після звітної дати за звітний період відображати у фінансовій звітності незалежно від того, є їх наслідки сприятливими для організації чи ні. Наслідки подій після звітної дати необхідно оцінювати в грошовому вираженні. Якщо таку оцінку провести неможливо, даний факт необхідно відобразити в пояснювальній записці. Коригувати суми, визнані в її фінансовій звітності для відображення наслідків коригувальних подій, що мали місце після звітної дати. Підстави, за якими відображати події після звітної дати: - дотримання інтересів користувачів відповідно до законодавства; - відображення у звітності подій після звітної дати, але які фактично відбулися у звітному році; - відображення у звітності подій після звітної дати, які відбулися після звітної дати, але до здачі звітності за звітний період; - відображення у звітності подій після звітної дати за звітний рік незалежно від результату для організації; - оцінка суттєвості. Інформацію, відображену в поясненнях до бухгалтерського балансу і звіту про прибутки і збитки, описувати характеру події після звітної дати і оцінку його наслідків у грошовому вираженні. Якщо такі події після звітної дати оцінити в грошовому вираженні не є можливості, то це визнавати в поясненнях до бухгалтерського балансу. РОЗКРИТТЯ ІНФОРМАЦІЇ після звітної дати Істотні події після звітної дати розкривти у фінансовій звітності за звітний рік незалежно від позитивного чи негативного його характеру для організації. Наслідки події після звітної дати розкривати у фінансовій звітності шляхом уточнення даних про відповідні активи, зобов'язаннях, капітал, доходи та витрати організації або шляхом розкриття відповідної інформації. При складанні фінансової звітності проводити оцінку наслідків події після звітної дати в грошовому вираженні. Для оцінки в грошовому вираженні наслідків події після звітної дати зробити розрахунок, а також його підтвердити. При настанні події після звітної дати в періоді, наступному за звітним періодом, проводити запис, який відображає цю подію. 18. Податок на прибуток. У звітності основні компоненти витрат по податку або відшкодування податку розкривати окремо. Вони включають: - витрати або доходи з поточного податку; - коригування поточного податку за минулі періоди, визнані у звітному періоді; - суми відсрочених податкових активів або зоб`язань з податку, які пов'язані з тимчасовими різницями; - суми відсрочених податкових активів або зоб`язань з податку, які пов'язані із змінами в податкових ставках; - суми відсрочених податкових активів або зоб`язань з податку із-за попереднього часткового списання податкової вимоги. Розраховувати бухгалтерський прибуток, отриманий в результаті своєї діяльності. Для цілей податкового обліку базу з податку на прибуток розраховувати за принципами податкового законодавства. Витрати з податку на прибуток відображати у тому звітному періоді, до якого вони належать. Поточний податок за звітний і попередній періоди необхідно визнавати як поточні зобов'язання з податку на прибуток. Коли сплачена сума перевищує суму, що підлягає сплаті, величину перевищення визначати як актив. Пов'язана з податковим зобов`язанням вигода може бути перенесена на попередній період з метою відшкодування поточного податку. У цьому випадку дану вигоду визнавати активом. Поточні та відстрочені податки відображаються як доходи і витрати та включаються до розрахунку чистого прибутку за звітний період. Суми відстрочених податкових активів та зобов’язань в проміжній фінансовій звітності зазначати в сумі відстрочених податкових активів чи відстрочених податкових зобов’язань, визначених на 31 грудня минулого року без їх обчислення на дату проміжної фінансової звітності. 19. Документообіг. Для відображення інформації про надходження до підприємства готівкових і безготівкових грошових коштів, основних засобів, товарних та інших матеріальних цінностей і нематеріальних активів, їх рух в середині підприємства між його структурними підрозділами та їх вибуття за його межі, застосовувати первинні документи, форма яких та їх повнота показників відповідають вимогам чинного законодавства України. Затверджені власні первинні та зведені облікові документи повинні мати наступні обов'язкові реквізити: - Назву документа (форми); - Дату і місце складання; - Назву підприємства, від імені якого складено документ; - Зміст та обсяги господарської операції; - Одиницю виміру господарської операції; - Посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; - Особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Співробітники усіх відділів Підприємства повинні виконувати вимоги працівників бухгалтерії щодо дотримання порядку складання первинних документів, повноти їх заповнення, строків їх подання для обліку, виконання затверджених Правил і графіків документообороту. Невиконання вимог про своєчасне надання первинних документів до бухгалтерії та невиконання Графіку документообороту вважати грубим порушенням трудової дисципліни. 20. Покласти персональну, в тому числі і матеріальну, відповідальність на осіб, що складають, виписують, отримують за своїми службовими обов'язками первинні документи, за недостовірність наведеної у них інформації, за невідповідність оформлених документів чинному Законодавству України, або за несвоєчасне подання до бухгалтерської служби наявних документів про здійснення господарських операцій. Вважати такі випадки грубим порушенням трудової дисципліни. 21. Для забезпечення можливості використання даних бухгалтерського обліку для управлінського обліку та внутрішньогосподарських, планово-економічних і аналітичних розрахунків, оцінки фінансового стану Підприємства, підвищення ефективності організаційно-технічних заходів, спрямованих на розвиток та вдосконалення будівельного виробництва, Головний бухгалтер своїм письмовим розпорядженням: - затверджує додаткову систему субрахунків і регістрів аналітичного обліку до тої, що передбачена в цьому наказі; - змінює передбачену цим наказом, або встановлює власну систему субрахунків і регістрів синтетичного та аналітичного обліку. Для узагальнення інформації та складання фінансової звітності використовувати оборотно-сальдовий баланс у формі, що передбачена бухгалтерською програмою. 22. Інвентаризація. Для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності, проводити інвентаризацію активів та зобов'язань, основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунківВстановити наступні строки проведення інвентаризації: - Для сировини та матеріалів на складах - раз на рік: на 1-ше листопада поточного року, або при кожній зміні матеріально-відповідальної особи; - Для грошових коштів у касі підприємства - кожного кварталу на 1-ше число місяця, наступного за останнім місяцем звітного кварталу, або при кожній зміні матеріально-відповідальної особи; - Для розрахунків із постачальниками послуг і матеріальних цінностей та покупцями - раз на рік, станом на 1-ше грудня поточного року; - Для розрахунків із бюджетом та позабюджетним платежам раз на рік, станом на 31-ше грудня звітного року. Для здійснення інвентаризації та прийняття рішення за результатами її проведення, створити постійно діючу інвентаризаційну комісію. Голову інвентаризаційної комісії та її членів призначити окремим наказом директора. Директор ПАТ «Деревообробний комбінат №7» О.С.Кириченко
основні види продукції або послуг, що їх виробляє чи надає емітент, за рахунок продажу яких емітент отримав 10 або більше відсотків доходу за звітний рік, у тому числі обсяги виробництва (у натуральному та грошовому виразі), середньореалізаційні ціни, суму виручки, окремо надається інформація про загальну суму експорту, а також частку експорту в загальному обсязі продажів, перспективність виробництва окремих товарів, виконання робіт та надання послуг; залежність від сезонних змін; про основні ринки збуту та основних клієнтів; основні ризики в діяльності емітента, заходи емітента щодо зменшення ризиків, захисту своєї діяльності та розширення виробництва та ринків збуту; про канали збуту й методи продажу, які використовує емітент; про джерела сировини, їх доступність та динаміку цін; інформацію про особливості стану розвитку галузі виробництва, в якій здійснює діяльність емітент, рівень впровадження нових технологій, нових товарів, його становище на ринку; інформацію про конкуренцію в галузі, про особливості продукції (послуг) емітента; перспективні плани розвитку емітента; кількість постачальників за основними видами сировини та матеріалів, що займають більше 10 відсотків в загальному об'ємі постачання, у разі якщо емітент здійснює свою діяльність у декількох країнах, необхідно зазначити ті країни, у яких емітентом отримано 10 або більше відсотків від загальної суми доходів за звітний рік; Основним видом діяльності ПАТ "Деревообробний комбінат № 7" є виробництво та реалізація продукції : - вироби із дерева ( блоки дверні, стінові панелі, вікна під замовлення ) - металопластикові вироби ( вікна глухі , поворотні , поворотно-відкідні , відливи , двері та балконні системи ) - вироби із алюмінієвого профіля ( вітражі та купольні системи ). В подальшому планується розширення асортименту нових конкурентноспроможних видів продукції безпосередньо із дерева. Підприємство здійснює випуск продукції для будівельної галузі , яка схильна до впливу сезонних коливань (погодні умови) , що не може не відобразитись на роботі підприємства. Основним ринком збуту продукції , що виготовля.ться підприємством є підприємтсва та організації ПАТ ХК "Київміськбуд" та приватні замовники м.Києва та Київської області , торгові центри "Епіцентр ", "Нова лінія ". Основними клієнтами у 2013 році були : " ПАТ "Домобудівний комбінат № 4", ТОВ "МЖК-1", ПАТ "Завод ЗБК ім.С.Ковальскої", "Епіцентр", ТОВ "Міськбуд-4", ТОВ "Будівельна компания "Геос". Фактори ризику стосовно фінансово - господарського стану емітента : - підвищення цін на енергоносії , - підвищення цін на сировину та матеріали , - сезонність, - політична та економічна нестабільність в Україні. Методи зменшення ризиків : - модернізація виробництва з метою підвищення якості, зниження собівартості та розширення асортименту продукції , що виготовляє підприємство для створення конкурентноспроможної продукції. - виготовлення оптимальної кількості готових виробів (стосовно складської програми) , щоб запобігти втрати клієнтів у разі відсутності продукції в наявності. - оптимізація величини запасів сировини та матеріалів для покращення ефективності використання обігових коштів, - ведення потужної рекламної політики. Основні канали збуту та методи продажу продукції : Основним ринком збуту продукції , що виготовляється підприємством є будівельний ринок м.Києва та Київської області. Метод продажу базується на проведенні відвантаження продукції після здійснення попередньої оплати за замовлену продукцію. Для виробництва продукції підприємством використовуються наступні матеріали та послуги : - пиломатеріали обрізні ( необрізні) - ДВП , ДСП , МДФ - різноманітні види скла - профіль алюмінієвий та металопластиковий ( білий та фарбований ) - допоміжні матеріали ( болти , шурупи , клей , плівка, фурнітура і т.д.) - послуги по доставці вантажів. Сировина яка використовується для виробництва продукції придбається у вітчизняних виробників та у представників в м.Києві закордонних виробників за вільними цінами та за домовленістю між постачальником та підприємством на базі договорів. Перебоїв у постачанні у підприємства не існує , однак постійне зростання цін на сировину спричиняє додаткові витрати та сприяє підвищенню собівартості продукції. Основними конкурентами в галузі для ПАТ "Деревообробний комбінат № 7 " є підприємства , організації , які виробляють продукцію аналогічного асортименту та розташовані в більш зручнішому місці для потенційних споживачів та мають меші потужності, а відповідно і меншу величину накладних витрат (оплата оренди землі, амортизація та ін.)
основні придбання або відчуження активів за останні п'ять років. Якщо підприємство планує будь-які значні інвестиції або придбання, пов'язані з його господарською діяльністю, їх необхідно описати, включаючи суттєві умови придбання або інвестиції, її вартість і спосіб фінансування; За останні п'ять років значної зкупівлі обладнання для виробництва, транспортних засобів, та іншого устаткування не відбувалося.
правочини з власниками істотної участі, членами наглядової ради або членами виконавчого органу, афілійованими особами, зокрема всі правочини, укладені протягом звітного року між емітентом або його дочірніми/залежними підприємствами, відокремленими підрозділами, з одного боку, і власниками істотної участі, членами наглядової ради або членами виконавчого органу, з іншого боку. За цими правочинами зазначаються: дата, сторони правочину, його зміст, сума, підстава укладання та методика ціноутворення, застосована емітентом для визначення суми правочину та за необхідності інша інформація; Протягом 2013 року підприємством був укладений договір з ПАТ «Холдінговою компанією «Київміськбуд» №100/з від 25.10.2013р. на суму 4631054,15 за віконні та дверні конструкції. По договору була отриман попередня оплата в сумі1883333,25 грн. в 2014 році. Відвантаження продукції і виконання робіт станом на 27.03.14 не відбувалось. Протягом 2013 року підприємство співпрацювало з ТОВ "АММА КБ" за договором купівлі-продажу товарів № 1 від 01.05.2007 р. Обсяг постачання товарів склав 3,1 млн.грн.
основні засоби емітента, включаючи об'єкти оренди та будь-які значні правочини емітента щодо них; виробничі потужності та ступінь використання обладнання; спосіб утримання активів, місцезнаходження основних засобів. Крім того, необхідно описати екологічні питання, що можуть позначитися на використанні активів підприємства плани капітального будівництва, розширення або удосконалення основних засобів, характер та причини таких планів, суми видатків, у тому числі вже зроблених, опис методу фінансування, прогнозні дати початку та закінчення діяльності та очікуване зростання виробничих потужностей після її завершення; Товариство має основні засоби як виробничого, так і не виробничого призначення. Використовуються всі вони за призначенням. Первісна вартість основних засобів на кінець звітного періоду становить 40 077,00 тис.грн. Нарахування амортизації основних засобів проводиться згідно законодавства. Сума зносу на кінець звітного періоду становить 17 744 тис.грн. Ступінь зносу основних засобів становить 44 %. Володіння основними засобами здійснюється на правах власності на постійній основі.
проблеми, які впливають на діяльність емітента; ступінь залежності від законодавчих або економічних обмежень; Основними факторами, що впливають на діяльність підприємства є як стан фінансування будівництва нових об'єктів та і їх кількість, так і низька платоспроможність замовників,а також гостра потреба підприємства в обігових коштах.
факти виплати штрафних санкцій (штраф, пеня, неустойка) і компенсацій за порушення законодавства; 08.02.2013 Сплачена сума 3150,90 грн Вугледарському міському центру зайнятості, згідно рішення 04-84 від 17.01.2013 05.08.2013 Сплачена сума 1700,00 грн. ГУДКСУ у Подільському районі м. Києва, згідно постанови 08/11-27-123 від 31.07.2013.
опис обраної політики щодо фінансування діяльності емітента, достатність робочого капіталу для поточних потреб, можливі шляхи покращення ліквідності за оцінками фахівців емітента; Джерелом фінансування діяльності підприємства є власні та кредитні кошти.
вартість укладених, але ще не виконаних договорів (контрактів) на кінець звітного періоду (загальний підсумок) та очікувані прибутки від виконання цих договорів; Протягом 2013 підприємством був укладений договір з ПАТ «Холдінговою компанією «Київміськбуд» №100/з від 25.10.2013р. на суму 4631054,15 за віконні та дверні конструкції. По договору була отримана попередня оплата в сумі1883333,25 грн. в 2014 році. Відвантаження продукції і виконання робіт станом на 27.03.14 не відбувалось.
стратегія подальшої діяльності емітента щонайменше на рік (щодо розширення виробництва, реконструкції, поліпшення фінансового стану, опис істотних факторів, які можуть вплинути на діяльність емітента в майбутньому); Головний шлях покращення фінансово - економічного становища та ліквідації збитковості підприємства полягає у збільшенні обсягів виробництва за рахунок розширення ринків збуту як продукції, яка вже є в асортименті підприємства так і нової , конкурентноспроможної продукції та в зниженні собівартості продукції шляхом оптимізаціїї технології виробицітва,
опис політики емітента щодо досліджень та розробок, вказати суму витрат на дослідження та розробку за звітний рік; Спеціалісти підприємства постійно працюють над удосконаленням виробництва продукції - підвищенням якості та пошуком шляхів зменьшення собівартості продукції.
судові справи, стороною в яких виступає емітент, його дочірні підприємства або його посадові особи (дата відкриття провадження у справі, сторони, зміст та розмір позовних вимог, найменування суду, в якому розглядається справа, поточний стан розгляду). У разі відсутності судових справ про це зазначається; 1.Перелик судових справ де ПАТ «ДОК-7» відповідач: - Вищий господарський суд «позов ДПІ щодо відміни рішення апеляційного господарського суду по скасуванню повідомлення-рішення ДПІ по Оболонському району по результатам планової перевірки на суму – 173566,00грн. 2. Перелик судових справ де ПАТ «ДОК-7» позивач: - Господарский суд «Позов до ТОВ «МЖК-Будсервіс» щодо стягнення заборгованості за виконані роботи на суму – 64664,99грн -Господарский суд «Позов до ТОВ «Іммер Глас Груп» щодо стягнення заборгованості за виконані роботи на суму – 41 020,11грн
інша інформація, яка може бути істотною для оцінки інвестором фінансового стану та результатів діяльності емітента, у тому числі за наявності інформацію про результати та аналіз господарювання емітента за останні три роки у формі аналітичної довідки в довільній формі. За рахунок проведеної в попередні роки модернізації столярного виробництва значно зросли можливості виробництва нового, сучасного та конкурентноспроможного асортименту дерев'яної продукції. Потенційна місячна потужність виробництва металопластикових конструкцій складає 6000 м.кв, алюмінієвих - 500 м.кв, виробництво дерев`яної столярної продукції - 2000 блоків. На даному етапі підприємство знаходиться в активному пошуку замовлень, які би дозволили підприємству працювати на повну потужність. Для забезпечення стабільної, ефективної работи підприємства постійно приймається участь в тендерах та переговорних процесах в різними замовниками та потенційними покупцями.